Söndag

Kom precis in från stallet, vad jag saknat det! Och vilket härligt väder det var att rida i idag. Jag frös inte ens när vi red hemmåt utan solen värmde skönt. Känns inte helt ok att jag bara har två dagar kvar som jag kan rida innan vi åker tillbaka till Malta.
Igår var vi och hälsade på Andreas farmor o farfar sedan blev det en tur till ridhuset och kvällen var det tänkt att partaja lite. Men Andreas har blivit lite sjuk så kändes väl taskigt att han skulle tillbringa sin lördagskväll tillsamans med mina föräldrar. Så vi skippade det och bänkade oss framför Melodifestivalen. Tycker det alltid är lika intressant att man behöver dra ett helt försvarstal om man hoppar fest...
Imorgon hoppas jag på ett fullspeckat schema med lite av varje. Gäller att ta vara på de två sista dagarna här hemma!



Tjocka Boris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0