Torsdag

Senare tiden har jag varit riktig usel på att uppdetera, men har varken haft tid, ork eller någon större lust.
Mina sista veckor här har varit kanon, strålande väder med en hel del dagar på stranden. Kunde inte varit bättre.

Nu står väskorna packade (äntligen), dock är det långt ifrån allt som fick plats, nu håller jag tummarna för att dte inte blir någon övervikt, 20 Euro/kilo övervikt känns inte helt ok att betala...

Igår vad det "Hejdå time" för barnen, så tråkigt och jag kommer sakna dom massor. Underbara barn.
Men framförallt kommer jag sakna min Älskade Andreas som inte kommer hem innan 29 Maj :(

Tack för den här tiden Malta!








<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0